8 comments on “Muszę stwierdzić

  1. I niech mi nikt nie wciska kitu, że wszystkie beczki są takie same i musiało się mi przewidzieć! Wydaje mi się, że piłam dwa razy Żywca i faktycznie mi smakował i można było powiedzieć, że jest ok. Pierwszy pamiętam, drugiego nie. Z resztą też nie wiem czy ten co pamiętam to był pierwszy czy drugi. Podsumowująć, zazdrościmy i akceptujemy nieobiektywność. To piszemy my, Koszyczek.

    • Dziwne rzeczy korporacyjne. Np. dzisiej mały żywiec (0.33l butelka) da się strawić. Większej już nie, z Biedronki – nie ma mowy – czyli musi być różnica. Robiłem ślepą degustację. (Brrrrr…) Za pierwszej komuny Żywiec był bardzo dobry + Krakus ich produkcji i wiem bo piłem wtedy dużo Becksa i Berliner Kindl. W USA importowany Żywiec był jeszcze lepszy- lepsze butelki, lepsze piwo.

      • Trudno się nie zgodzić, na markiety i dyskonty idzie jakiś drugi sort. I nie wiem, czy się państwo zgodzą, ale z winami jest to samo. Lirum Rueda Branco Navarro Lopez z małego importerskiego sklepu miodzio, z Biedronki za 19,99 syf, proszę państwa, woda i kwas.

        A pro pos Żywca
        ” – Po byku piwko?
        – Nie bardzo wie pan, nie bardzo”

          • Przykład Barolo z Biedronki dobrze obrazuje rodzaj zagadnienia/problemu. Cena 30zł a producenci prawdziwego Barolo się oburzyli prawda i był dym, że to barolo to nie Barolo. Lirum (nota bene blanco nie branco – mi z racji portugalskiego sortu się myli) nie było to samo i sylikonowy korek miało a rocznik, etyketa i w ogóle wszystko to samo było.
            A w tym niezbiedronki korek był normalny dębowy.
            Więc może i cała Europa syf dostaje a może se dzielą partie jak z proszkiem do prania i do Ojczyzny Naszej syfa ślą.

            • Myślę że jestem pewien. Tow końcu są olbrzymie ilości. Kupiłem kiedyś Barolo w Lidlu za 45 zł wiedząc że zawiera pewnie z 20% prawdzziwego ale chciałem spróbować – a nuż cud w kraju-raju. Niestety…
              Tu taki Marks &Spencer ma tanie Barolo, pewnie podobne po £22 – nie będę próbował.

Skomentuj

