7 comments on “jeden, jedyny

  1. Pingback: wino i mój bałagan | koszyczek

    • Tak, i dwa są nadal w sklepie, ale tak szybko zerknęłam, że sobie ubzdurałam, że na każdy rocznik inne wino. Z resztą ich strona również informuje, że robią jedno wino.

    • hahaha :) Samych niedowiarków na drodze spotykam.

      Doprawdy, tylko ja wiem, i wiedzą Ci, którzy widzieli
      I powiadam, że wiem po ich minach
      Że oni Prawdziwego Bałaganu wcześniej nie widzieli

      ;)

      Tu, na potrzeby tego zdjęcia, z lekka uprzątnęłam.

Skomentuj

