5 comments on “Uwaga, kolejne krajowe

  1. i co to znaczy bio-Up i trade mark na przedniej etykietce? Słowa piwo nie uświadczysz(pewnie słusznie).
    Lager? – Krusowice, Grolsch(lekkie, dobrze gazowane, idealne na lato, niezłe w porównaniu do innych tego typu piw) – dostępne bez problemu(prawie) u mnie na wsi w sklepach. Restauracje nie prowadzą importowanych piw, pompy nie ma chyba nie ma w mieście.

    By se popaczeć z zazdrościa:
    http://designlovr.com/50-beautiful-beer-bottle-and-can-designs/
    (między innymi Kirin występujący prawie w każdej książce Gibsona – dobre japońskie, prawdziwy Heineken(Amstel), Carlsberg – piwa które zostały u nas sprowadzone do pomyji)

    • Panie Romku, jak ja się krzywiłam, gdy musiałam zamówić Carlsberga z beczki gdy pierwszy raz do Danii pojechałam (Bornholm). „Bo nic innego nie było”. A jak się już napisłam, to dylemat się sam rozwiązał. A dylemat był taki – jeść czy pić, bo drogo. Grolscha lubię, ale czy przypadkiem nie jest już u nas rozlewane? Bo to śmierć dla piw zagranicznych. Kiedyś lubiłam Millera. Potem w Poznaniu zaczęli rozlewać.

      • Carlsberga to ja piłem raz w życiu, więcej nie będę – nie na mój gust piwo. Grolsch – ten u nas na wsi jest holenderski tak jak MGD(Miller)importowany tyle, że ten ostatni jest rozlewany we Włoszech chyba przez browary Peroni. Na lato obydwa perfekt – mocno zmrożone, lekkie, o! + Corona. Lubię austriacki Zipfer ale już zniknął u nas.

    • No i znowu pytanie – czy zgadzamy się na jeden, dwa rodzaje piw? Czy dopuszczamy, że są inne, całkiem odmiennie smakujące?

      • Jeżeli mówimy o piwach, a nie o wynalazkach typu Reeds czy Desperado. To nie piwa.
        I tak, są 2 rodzaje piwa ALE i LAGER.
        (te z kolei dzielą się na podgrupy rodzaje, kolory itd.)

Skomentuj

