7 comments on “kolejna dyszka z głowy

  1. Pijalne i sprawia przyjemność na mój gust, kawśności nie czułem. Kremowe, gładsze niż Bass czy Newcastle, miła goryczka. Nie pić zimnego tylko lekko schłodzone.

  2. Spieszę dodać, żeby plotka w świat nie poszła, że mi nie smakowało. Goryczkę lubię, też zdecydowaną, a kwaskowość zwróciła moją szczególną uwagę, bo nieczęsto ją spotykam w innych piwach. Ale fakt, gładkie i dobre.

  3. niby data się zgadza, ale to nie problem w dzisiejszych czasach. poza tym, ciekawostka (dla mnie), piwa z taką etykietą nie ma na wśród produktów na stronie producenta.

Skomentuj

