4 comments on “Pils Legende

  1. Zależy – żywiec był lepszy niż dzisiaj – całkiem niezły, Warka – Puławski był dobry, Okocimia nigdy nie lubiłem, Leżajsk nie do picia. Tego nie pamiętam ale ja jestem ze wschodu, może był koło NRDówka. Pewex był ostoją – Zipfer $030, Becks -$0.40, Berliner Kindl – $0.35. Wino Valencia – hiszpańskie – $1.10, $1.20. Na Śląsku było dużo więcej w normalnych sklepach i delikatesach, w stolicy nie wiem , nie lubiłem i jak bywałem to tylko w restauracjach egzotycznych na miarę PRLu, jadłem i uciekałem stamtąd.

Skomentuj

