22 comments on “Szkocka z Japonii

  1. Pan się zaciął jak płyta w gramofonie, Panie Romku. Poszłam do sklepu obok (bo fajnie, gdyby było blisko) zobaczyć czy w ogóle jest to coś, o czym Pan pisze, ale nie znalazłam. Natomiast znalazłam zupełnie coś innego, nie nawiązywałam do wieku trunku. A napisałam, bo myślałam, że może Pan coś wniesie o tym całym Ardbegu – a Pan się zafiksował na tym moim (nie)czytaniu.

  2. OK, ja rozumiem to z mercedesami, ale _w ogóle_ do tego nie nawiązuję. Pan napisał, że jest coś w Auchanie, więc pobiegłam do Selgrosu sprawdzić czy też jest.

  3. Panie Romku, racja, ale jakaś posucha, zła passa mnie naszła! Co zakup to tragedia. Ale to tak jest jak się eksperymentować zachce.

  4. Na co ma pani ochotę? – polecam doskonały pinot – zrobi pani risotto grzybowe albo jagnięcinę – 42zł – experymenty to podstawa – http://101win.pl/product-pol-1150225693-Sike-Tamas-Egri-Pinot-Noir-2006.html lub Warszawa – Bistro ŻuŻu, ul. Kazimierzowska 43B tel 22 646 45 85
    Proszę kontynuować Gin – Szafiriwy(ten niebieski nie biały) jest ok, Beefeater też – ale pani poszuka cuś z małej gorzelni ( http://www.darnleysview.com/ ) albo spróbuje Tanqueray Gin http://en.wikipedia.org/wiki/Tanqueray

  5. Cudownie, dziękuję za podpowiedzi – risotto grzybowe to dobry pomysł. Jestem na etapie robienia zapasów grzybowych na nadchodzące niegrzybowe sezony. Zaś Tanqueray Gin był moim wiernym towarzyszem w latach dwudziestych, wraz z Schweppes tonic i limonkami. Chociaż niedawno czytałam o ginie w połączeniu z sokiem z grejpfruta, więc jest okazja na kolejny eksperyment.

  6. Pingback: Dziesięciolatek z Japonii « wypijmy, wypijcie

Skomentuj

