8 comments on “Zacznijmy o węgierskich winach

  1. Wszystko jest eksportowane bo ludzie nie kupują, bo droga i tylko na rosół albo gulasz, zawijaną już robią tylko na komunię, tatar tylko w knajpie, charred to już niejadalna(spalona).

  2. I chyba wyeksportowali na amen, cały wartościowy żywy inwentarz. Rozmawiałam z człowiekiem, który pracował w tej branży i on właśnie mówił, że w Polsce bydło hoduje się na produkcję mleka i kwestia jakości mięsa jest drugorzędna. Kiedyś (czyli kiedy) była dobra wołowina w Polsce?

    • TAk, zapomniałam o jagnięcinie. Ale to w ramach baraniny. Lubię baraninę, bo lubię intensywny smak i zapach tego mięsa. A jagnięcinę kupujemy krajową, w Auchan lub na targu w Halach Mirowskich – jest taniej, a i jakość mięsa całkiem całkiem.

      • Prawie nigdy nie byłem w Warszawie więc nie znam targów – zazdroszczę jedynie chińskich sklepików dla chińczyków, ale mięso krajowe – odkąd zobaczyłem chłopa zabierającego resztki jedzenia ze szpitala dla świń – wzięło mnie straszne obrzydzenie z powodu zarazków.

Skomentuj

