9 comments on “Eksperymentalny Edi

    • No nie wiem czy za drogie… Jeżeli takie Tyskie, Żywiec i Lech kosztują około 3zł, to jestem skłonna zapłacić 2zł więcej za jakość. Oczywiście nie mówię o kupowaniu piwa w tej cenie w celu nawalenia się. Chodzi mi o delektowanie się smakiem, a do tego wystarczą mniejsze ilości.

      Na miejscu, tzn. w Nowej Wsi, kosztują 5zł, a na targu po 5zł z beczki i 7 za butelkę (a były też takie za 12 – w butelce a la szampan). Natomiast jakość piw i stylistyka etykietek na szczęście nie korelują :) Przynajmniej mogę to powiedzieć o jasnym, ciemnym i (kontrowersyjnym) mętnym.

      • nie wiem jak pani liczy, ale 7(przy butelkach jest cena?) to nie jest 2 zl wiecej ;)
        ale nawet jesli 5, to mniej kosztuja 2 butelki lubuskiego, albo 2 male noteckiego
        lub tez rowno tyle 2 perly
        wiec troche drogo
        i ja niestety smak lapie dopiero po 4 butelkach ;)

        • Panie Analog, to kolejny raz gdy mi Pan publicznie wytyka, że liczyć nie umiem. Pan przeczyta jeszcze raz co napisałam o cenach i się zastanowi dlaczego właśnie odniosłam się do ceny 5zł.

          Może niech Pan nie jada już tych zupek z serka topionego, to może Pan wcześniej smak poczuje.

Skomentuj

