10 comments on “wino z kobietą w tle

  1. bosze, 49 Zet’ów = 2,5 Żołądkowej lub Żurawinówki Lubelskiej…
    to musiało smakować ;)
    a może to Kobieta w Tle miała pozytywny wpływ na wrażenia zmysłowe wywołane trunkiem?
    pański Nos i Podniebienie przegrało z Okiem i Węchem błądzącymi daleko poza pucharkiem

    ps. i czy czasem na etykiecie to nie jest portret DonKichota????
    to by wiele tłumaczyło

  2. ja już nie mogę z tą komendą …
    ja tam tylko parę razy w życiu byłem …
    ale testowałem i owszem
    wódkę Soplica o smaku karmelowym – barmanka serwowała aj a nie odmawiałem ze względu na barmankę
    kilka kieliszeczków to okej
    ale potem słodycz zaczęła mnie mdlić
    wróciłem do czystej
    ale ta barmanka ….

Skomentuj

